29 Mart 2012 Perşembe

t.a.k kim ? ben kimim ? kim var orada ?

Selamlar,merhabalar,selamın aleyküm vb. (ayrım olmadığından girişte çeşitlilik iyidir)

93 yılının (ama 1800) kavurucu bir Haziran günü Kocaeli'de dünyaya geldim, bu ilde yaklaşık 2 yıl faal olarak bebek adı verilen canlı rolünü oynadım. Sonrasında sırasıyla Erzurum(4 yıl) İstanbul(3 yıl) ve tekrar yuvam olan Kocaeliye geri döndüm. İlkokuldaki başarımı görenler astronot olabileceğimi düşünselerde hepsinin düşüncelerini orta okul yıllarında boşa çıkartmayı bildim fakat müzik denilen şeyi dinlemekle kalmamam gerektiğinide bu yıllarda kavradım ve tamamen rastlantısal annemin babama aldığı doğum günü hediyesi bir gitar olunca kendimi bir anda notaların içinde buldum. Orta okulun bitiminde son bir nefesle kendimi teknik bir lisenin elektrik elektronik atölyelerinde buldum. Hayatımın en zor dönemlerini doğuran fakat müziğe bir kurtarıcı gözüyle bakmamı sağlayanda bu atölyeler oldu. Gitar,şan,solfej derslerinin ardı arkası kesilmiyordu,sürekli bilgi yüklenen bir hard disk gibi olmuştum. Sonuç olarak artık gözlerim açılmaya başlamıştı ve gelecek kaygısı baş gösterdi. Bölümümden ötürü Elektrik Mühendisi veya Elektrik Teknikeri gibi meslekler biçildi üstüme. 'Sen liseyi bitir,zaten direk işin hazır' tarzı söylemler gelmeye başladı. Ama kuyuya düşün sağır kurbağanın zorunlu olarak yaptığı gibi hiçbir şeyi duymayıp severek yapacağımı düşündüğüm bir işi; müzik öğretmenliğini seçtim. Ders çalışmayı sevmememe bağlanmış olabilir bu bölümü seçimim (belki hakikaten öyle) çünkü üniversite puanı gerektirmeyen fakat üst düzey bir kulak ve armoni,dikte,ritim gibi müzikal şeyleri bilmemi gerektiriyordu.Hazırlıklar başladı ve en yakın mülakatlarda hard diskimi gözler önüne sermeyi düşünüyorum. Sizlerde kendinizden bir şeyler bulursanız blogumuzda katkı yapınki kartopu misali büyüyelim.
Taha Alperen Karaman
twitter.com/tAlperenKaraman

2 yorum: